miercuri, 9 martie 2016

Oral 2


Vezi? De asta-mi place să sug şi să pleci , în loc să mă fuţi şi să rămâi. De asta nu vreau să te cunosc. Pentru că intru pe un teritoriu cu teren minat. Şi crede-mă, de câte ori am păşit pe asemenea teritorii, am rămas cu sechele şi handicapuri. De asta nu-mi pasă. De asta nu vreau să ştiu. De asta nu pun întrebări inutile, iar când îţi sună telefonul, îmi găsesc alte ocupaţii, în alte încăperi.

Am vorbit mult în ultima vreme. Şi ţi-am explicat că viaţa bate filmu' şi-l umple de sânge. Iar tu mi-ai spus că-s prea sadică. Mi-ai spus c-ai vrea mai mult , dar să te-ntreb... ce urmează după acel mai mult? Nimic?

Rămâi plăcerea gurii mele, rămâi muia ce-o iau când mă simt curvă, rămâi omul căruia nevastă-sa îi ia boxeri noi, iar eu aia care-i dă jos până la genunchi, pentru un oral rapid. Rămâi aşa cum eşti şi lasă-mă aşa cum sunt. Nu-mi tortura existenţa cu o istorie pe care o ştiu şi pe care n-aş vrea s-o repet. Să nu-ţi doreşti să mă cunoşti. Să nu mă faci să vreau să te cunosc.

Niciun peisaj nu va fi mai frumos, decât acela care e privit înafara cadrului. Te rog. Lasă-mă pe dinafară şi am să ţi-o sug şi peste zeci de ani, când vei fi un boşorog. Şi-o să ne amuzăm că nu ţi se mai scoală şi-o să râdem de locurile bizare-n care o dată făceai pe zmeul .


Lasă-mă să te admir de la distanţă. Şi uneori să ţi-o sug.
Aveam nevoie de-o iluzie cum eşti tu. Aveam nevoie de un om la care să mă gândesc cu dorinţă şi să-mi spun... '' N-o să mă fuţi niciodată '' .


14 comentarii:

  1. o înțeleg ușor pe femeie, și deci o aprob. Ce nu înțeleg e de ce nu reușește, deși îmi dau seama că își dorește, de ce nu reușește o desprindere de...iar dacă nu reușește înseamnă că e dependentă. Dacă imploră să fie lăsată în afara cadrului de ce se mai aruncă apoi în cadru? că, e clar, în afară și numai în afară va afla ce-și dorește. Îi transmiți, te rog, asta eroinei tale? Din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ţi-ai făcut un scop în viaţă în a alerga după năluci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact. Tu ti-ai facut un scop in viata sa ma citesti la ore matinale?

      Ștergere
    2. Dacã nu dorm noaptea ce sã şi fac...

      Ștergere
    3. Se pare că altcineva, alt "Anonim", a răspuns la întrebarea ta adresată mie. În ce priveşte întrebarea mea iniţială, era una retorică, gen câtă dragoste fără obligaţii poţi cere unui bărbat, înainte ca el să transforme obligaţiile-n complicaţii. În ce priveşte întrebarea ta, da, în ultimul timp, sunt curios să te citesc, eşti altceva, sau pretinzi a fi altceva, nu contează, îmi place ce scrii, şi-atât

      Ștergere
    4. Anonim ( adevăratul anonim) poate ar trebui sa iti alegi un nume...ceva. un caracter care sa te reprezinte, sa nu mai raspunda alti anonimi in locul tau.

      Ștergere
    5. Mda, dar o identitate presupune implicaţii şi complicaţii, chestii care nu-mi surâd, la fel ca şi ţie, din câte observ. Dar, dacă doreşti să pui un nume feţei fără chip, poţi să-mi spui... Căţel! :)))

      Ștergere
  3. Trebuie să-ți fac o observație. Fotografia nu se potrivește cu titlul, nici cu conținutul... Doar dacă nu cumva face legătura cu seria care începe cu "Normal 1". O să mă adresez la Protecția consumatorului și vei fi sancționată! Pa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Se spune ca trebuie sa lasi viata sa te surprinda. Oare? Chiar si atunci cand e vorba despre destinul tau? Vei rade, vei glumi, dar la final… nimic. Nu vei reusi nici sa iubesti, nici sa traiesti, nici sa te bucuri de momentele tale. Nu fi egosita... sau esti deja?

    RăspundețiȘtergere