luni, 4 februarie 2019

V de la “vai”

Când trebuie să te descurci cu ceea ce știi și nu cu ceea ce esti, atunci e bai. Când o fustă scurtă și o privire sexy nu mai e deajuns, acolo începe realitatea.
Cumva, am obținut multe datorită unui decolteu in V. Și am pierdut la fel de multe tot din cauza lui.
Când dai de oameni pe care trebuie să ii cucerești cu măiestria minții și nu cu măiestria corpului, abia atunci îți dai seama cât de puțin știi despre tot ce credeai că e simplu. Iar când firea îți e artistică și ai trăit o viața fără un program fix și fără șefi prea exigenți, te cam ia puțin panica.

Dar...cine știe. Poate nu e dracu’ atât de negru precum pare. Și nu se știe niciodată cât de priceput esti, pana nu încerci. :)

E o perioadă proasta oricum.
Și unde mai pui ca domnul P a evitat capcana. Încă aștept  răbdătoare.

Un comentariu:

  1. Subiect interesant pentru un blog. Am cautat pe Internet pentru distrac?ie ?i am venit pe blogul tau. Postul fabulos. Va mul?umim pentru o schimbare de cuno?tin?e! Este minunat sa vedem ca unii oameni înca depun eforturi în gestionarea site-urilor web. Vino sa-mi vizitezi blogul la TumesKecil
    Citi?i mesajele mele de aici:
    - Tips beli smartphone
    - Keadaan Perfilman Indonesia Saat ini, Cukup Meresahkan!
    - Bahaya Ngecas HP Pakai Laptop dan Solusinya

    Mul?umesc mult!

    RăspundețiȘtergere