marți, 29 ianuarie 2019

Camuflaj.

Suntem o altă persoană, cu fiecare om cu care ne intersectăm. Întotdeauna avem o altă variantă a noastră, cu fiecare strângere de mână, cu fiecare nou mesaj de la un număr pe care nu îl avem ( încă ) in agendă, cu fiecare intersecție a ochilor noștri cu alți ochi.

Nu cred că mi-as dori vreodată să mă văd prin lentila percepției celorlalți. Deși eu știu, știu că nu putini au fost cei ce m-au privit cu admiratie, deși nu mi-au spus-o vreodată. Admiratie nu pentru ceea ce făceam, ci pentru curajul de a face ceea ce făceam.

Cel mai frumos, m-a privit odată...o femeie. O femeie care a ales drumul drept și devreme acasă. M-a luat de mână, și-a fixat privirea in privirea mea și zâmbind complice mi-a spus

“ Să nu regreți niciodată, nicio alegere. Fie ea și aducătoare de dezastre. Eu am ales să aleagă altii pentru mine și crede-mă, varianta asta a povestii e întotdeauna cea mai proastă. Periculos de proastă”

Probabil in ochii ei, eram eroina neînfricată de necunoscut. Femeia care știe să spună “nu” cu convingere și “da” cu hotărâre, neșovăind vreodată intre cele două. Probabil ar fi dat ani din viață pentru o singură zi trăită in lumea mea. Chiar și așa, văzând ce cearcăne și neliniști, ce încruntări și sechele am.
Probabil fiecare om are colțul său de rai, in care unii ar vrea măcar pentru puțin să stea. Fie chiar și pentru experiență;

Iar eu...
Eu știu că oamenii sunt întotdeauna capabili să se camufleze perfect pe Așteptările celorlalți. Să spună ce vrea celălalt să auda, să arate ce vrea celălalt să vadă...
In rest, fiecare cu pizda mă-sii.

Pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu