joi, 15 octombrie 2015

Drumul până în faţa uşii



Drumul până în faţa uşii biroului său, a fost un calvar. 

Hai că poţi! Fii serioasă. Nu eşti la un date, eşti la o întâlnire de care depinde viitorul tău. Menţine contactul vizual, iar strângerea de mână să nu aibă în ea nicio vibraţie erotică. Nu te uita ademenitor. Nu-ţi mângâia părul, gâtul sau orice altceva. Nu-ţi muşca buza şi nu te gândi sub nicio formă dacă e bun la pat. Controlează-te! Ştii bine că ai eşuat de multe ori din cauza asta. Măcar acum să iasă bine. Ai nevoie de ştampila şi semnătura lui. Dă răspunsuri clare şi precise. Nu folosi metafore. Ai blogul pentru asta. 


Dincolo de prag, am devenit cu totul alt om. Unii spun că o uşă e doar trecerea dintr două camere. Eu cred că uşile, sunt trecerea dintr-o lume în alta.Mi-am calibrat fiecare gest, fiecare frază. L-am privit cum se cuvine şi n-am trădat nicio secundă ceea ce se ascunde în spatele machiajului meu simplu. Dacă până nu demult totul se rezolva cu un decolteu pe roşu sau roz profund şi o pereche de pantofi cu toc cui, astăzi am aflat că o mână de fier într-o mănuşă de catifea, poate să îţi schimbe viaţa într-o clipă. Iar asta, fără niciun compromis.


O baie fierbinte, un pahar de şampanie , melodia asta... şi atât.

5 comentarii:

  1. Ai câștigat o luptă? Dar războiul?

    RăspundețiȘtergere
  2. adică cum???? nu doar povestești din minte, tu povestești ce faci tu??? ca să știm!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ba da...din minte povestesc...

      Ștergere
    2. înțeleg, din minte, dar din minte ca amintiri? sau ca imaginație? sau ca dorințe? sau cum?

      Ștergere