luni, 29 februarie 2016

Oral 1.




N-am mai făcut lucruri spontane demult. În ultima vreme, paşii-mi erau calculaţi cu precizie şi urmaţi de un  '' futu-i pizda mă-sii . Acum unde-am greşit? '' Îmi amintesc de anii în care eram obosită şi încercănată ziua, iar noaptea arătam betooon. Şi nu orice fel de beton. Armat. Acum e invers, dar parcă n-are sens.

Îmi pun în gând că vreau să-l văd. Deşi nedormită de 48 de ore. Deşi nemâncată de 72. Deşi nefutută de 468403 secunde ( nu ştiu cât înseamnă-n ore, dar sper că tastele au fost de partea mea ) .
Trei ore de mers cu maşina? Floare la ureche. Am mers ani lumină pentru unii şi m-au lăsat în beznă şi-n frig.

Ajung în faţa secţiei de poliţie.
Claxonez insistent.
Dau muzica la maxim.
Iese un domn. În uniformă.
Nu ştiu dacă am mai spus-o...dar sexul ( de orice fel ) cu un om al legii, e fără limite , fără restricţii, fără graniţe şi fără bun simţ. ( sau am avut eu parte doar de oameni d'ăştia... nu ştiu)

Las geamul jos.
-Domnul D?
-Nu e la birou.

Îl sun.
-Sunt în faţa secţie. Haide rapid.
-Poftim?
-Haide.
-Unde ?
-În parcarea aia...
-Nebuno.

Soseşte după un timp, timp în care încercam să-mi aduc aminte ce caut acolo. E atât de ...incitant omul ăsta. M-aş lăsa futută de el în multe feluri. În toate felurile. Doar că-mi plac prea mult jocurile. Jocuri în care intru ca o pierzătoare şi ies la fel de pierzătoare... Nu contează.

Nu l-am sărutat niciodată. Nu am încercat. Nu a încercat.
I-am supt-o de vreo...5 ori ( eu am pierdut şirul...dar  îl cred pe cuvânt)

-De ce ai venit azi? Defapt...de ce ai venit?

Cine îşi dă seama de ce am ales tocmai astăzi să bat atâta drum pentru o pulă, să iau o muie zdravănă şi să mă-ntorc acasă, deşi tot nefutută, cu zâmbetul pe buze şi cu gândul că a meritat?


8 comentarii:

  1. Nu știu. Probabil că se-ntâmplă o dată la patru ani ... cine știe (?)

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai, stai, stai! .. M-am prins. Rămăsesei fără ... Oral B!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Una bucata sobolan fript la protap.azi vizitam hash 7

    RăspundețiȘtergere
  4. vezi? vrei iar să-i transmiți ceva din partea mea eroinei tale? spune-i că o înțeleg, pentru că așa e viața, și ca dânsa e ea (noi) ....dar n-a împiedicat-o nimeni să se păstreze virgină! Și n-o împiedică, mă gândesc, nici acum...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru că te simţi singură şi vulnerabilă, iar în viaţa de zi cu zi faptul că pozezi în exact opusul tău îşi cere tot mai mult tributul şi te epuizează fizic şi emoţional, încet, dar sigur.
    Pentru că muia pe care i-ai făcut-o gaborului în parcare e singura sursă de sex rapidă, fără obligaţii, fără sentimente, fără întrebări, fără comentarii, fără urmări, la care te puteai gândi la momentul respectiv.

    RăspundețiȘtergere
  6. ca sa-ti demonstrezi tie ceva ce probabil doar tu stii?

    RăspundețiȘtergere
  7. măi să fie!!!! să știi că și eu chiar așa mă simt când mi-s nefutută :-( dar nu mă las!!! mă fut singură decât să sug pule impotente la dorințele mele. Îți recomand!

    RăspundețiȘtergere