luni, 27 martie 2017

Trăiesc?

Trăiesc. 
Trăiesc lucruri pe care nu am vrut să le trăiesc, dar pe care le-am atras cumva, asupra mea. Trăiesc un vis care nu este al meu , dar care imi place, care mă surprinde zilnic şi care mă face să mă uit în oglindă , de data asta fără ochii in lacrimi sau sufletul în genunchi. Trăiesc o poveste care nu are legătură cu iubirea, dar care mă face să mă simt iubită. 

N-am mai scris demult. Nici nu mai am talentul acela de a aşterne frumos frazele. 
Doar atât am vrut să mentionez aici: nu am viaţa pe care am visat-o. ci una cu mult mai bună.

Trăiesc. În sfârşit.

11 comentarii:

  1. Probabil că nu plăteşti tu pentru întreţinere .. E bine şi aşa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru tine si pentru ca in sfarsit, ai revenit in online, chiar daca o faci rar.

    RăspundețiȘtergere
  3. E fain sa fii implinita. Sper sa te tina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Traiesc o viata care este a mea, conduc in fiecare zi pe drumul meu, indiferent daca merg cu masina, trenul, autobuzul, avionul merg pe drumul meu, imi place pe drumul meu desi stiu ca visez sa apuna soarele si sa o pot lua la fuga prin lanul de maci, sa alerg spre locuri care mi aduc suferinta, care nu au legatura sentimentala sau materiala, locuri care au legatura doar cu foamea, setea mea de oameni(a fost un om anume) flamanzi si insetati.
    Pasiunea poate tine de foame? Foamea e iubire? Ma mint in fiecare zi? Te minti in fiecare zi? Ce mananci ca sa nu ti mai fie foame?

    RăspundețiȘtergere
  5. https://m.youtube.com/watch?v=7jbhkpjzFC4
    Proiectul tau esti tu si e doar al tau. Poti fi partenera, logodnica, sotie, mama, amanta, poti sa ai multiple personalitati( eu sunt sigur ca ai) multiple vieti reale si virtuale, important este sa nu devii proiectul altora, sa ajungi sa Traiesti doar prin altii. Poti sa darami proiectul blog daca nu te mai defineste dar mai ales poti sa alegi sa ramana doar proiectul tau. L am savurat pe tot dintr-o bucata, mie mi a placut. Multumesc!
    It maybe hurts but I fucking love it.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca ai murit. Traieste in locul tau o alta tu anosta si fericita.
    Enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  7. Spune mi!
    Spune mi ca traiesti, ca dragostea poate veni si tiptil nu doar tumultos, ca trecutul face parte din viata ta, chiar si secreta, ca nu ai sters tot cu buretele, ca tot ce ai trait te a facut mai buna pentru cel de acum, ca nu a fost in van, ca talentul tau nu se iroseste.
    The saddest thing in the word is waste of talent.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu inteleg,atat de inteligenta si vulgara ?...la pat esti ok?,lasa scrisul si treci la fapte altfel o sa explodeze hormonii in tine si o sa ma cauti sa te consiliez :)

    RăspundețiȘtergere