luni, 4 mai 2020



Poate vei fi ultima poveste de acest fel și-apoi...mă voi opri. Te voi lăsa să mă iubești o vreme, din când in când. Pe urmă vom face așa cum am promis. Când nu te voi mai chema, vei știi că cineva mă ține de mână, că ies cu el în lume așa cum cu tine nu am putut, că îl voi duce acolo unde am copilărit și ii voi face un copil frumos, gândindu-mă la tine.( Și la tine)
Tu probabil in ziua nunții mele, vei fi la nunta fiicei tale. Puțin mai cărunt decât esti acum, cu ridurile mai adânci și cu amintirea mea mai vie ca niciodată. Vei știi că-s fericită și te vei bucura.  Și-atunci vom înțelege amândoi că ce-am avut noi a fost perfect. Și-atunci vei știi cu certitudine...că nu îmi pare rău că nu esti mai tânăr, ci că esti fix ce trebuie pentru ceea ce am dorit să trăiesc lângă tine.
-Și dacă mă seduci? Cum o să procedez?

Înghit in gol.
Tac.

Azi noapte, după o zi ploioasă, mi-ai spus că aștepți curcubeul.
Am râs. Și-apoi am inteles că îți eram curcubeul...

#sănumăuiți

2 comentarii: