vineri, 3 iulie 2015

despre bloguri

Văd bloguri în care femeile îşi tastează visele. Nu am condamnat niciodată o scriere, atâta timp cât ea a liniştit o persoană. Nu am judecat faptul că mulţi, dar aici vorbim de multe, sunt vampe în postări, dar vampiri în realitate (adică sug).
Ştii? Dincolo de bloguri, sunt persoane simple. A căror coafură nu rezistă nici dacă e fixată cu Swartzkopf. A căror unghii sunt inegale şi poate roase pe alocuri , de plictiseală. Nu. Nu de stres. Un om stresat caută soluţii, nu stă în faţa unui laptop şi îşi plânge de milă.
În faţa monitoarelor, nu se plânge decât imaginar.

Citesc anumite bloguri , de ani de zile. De unele m-am plictisit, pentru că mă simt ca la o piesă de teatru unde numai actorii diferă. Altele, au dispărut. Peste noapte. Şi chiar vorbesc la modul propriu. Seara citesc cu drag, dimineaţa nu mai e. Gata. S-a dus. Şi nu s-a mai întors niciodată. Poate sub alt nume, cu alte gânduri, cu alte idei.

Cum spuneam... ceea ce suntem , nu coincide cu ceea ce scriem. Ne place să mângâiem tastele, până la orgasmul suprem. Până când x, y, z...şi de ce nu tot alfabetul...să se regăsească în cel puţin o propoziţie. Să se contopească cu ceea ce citeşte. Să vadă şi x că defapt viaţa lui z nu e aşa de roz cum pare.

Îmi plac blogurile, unde oamenii sunt exact cum vor să fie. Imi plac persoanele care îmbină atât de bine întâmplările reale cu ficţiunea, încât am impresia că sunt cele mai interesante. E ca şi cum ar trăi două vieţi.

Fiecare ar trebui să îşi contruiască viaţa astfel încât la un moment dat, realitatea să se întâlnească cu imaginaţia

3 comentarii:

  1. ,,,cam ce se întâmplă pe blogul tău: realitate amestecată cu ficțiune. Mie îmi place, nu întotdeauna, dar în cea mai mare parte. Care e realitatea și care e ficțiunea în ce ne spui, nu e treaba noastră să deslușim. Așa că e bine așa :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imaginaţia e o pasăre foarte rară zilele astea.
    Iar în ignoranţa lor, foarte mulţi se leapădă de imaginaţie, şi îşi îmbăţişează doar conştiinţa, turnându-şi astfel ciment peste creiere şi peste inimi.
    Dacă-ţi poţi duce existenţa îmbinând realitatea cu imaginaţia, consideră-te binecuvântată.
    Uite unul din gândurile lui Einstein:
    “Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

    RăspundețiȘtergere
  3. ți-o spun: te-am descoperit acum câteva ore.
    nu mă pot desprinde.
    te citesc și te tot.. citesc.
    și ba da: suntem ceea ce scriem.
    doar unora, mai nuștiucum le iese și viceversa.

    RăspundețiȘtergere