miercuri, 23 decembrie 2015

Din spaimă şi disperare




M-a întrebat de unde vin şi cine sunt cu adevărat, după ce am încercat toate poziţiile , prin toate locurile posibile şi pasibile de amendă.
I-am spus zâmbind, din spaimă şi disperare. Atunci a pus cap la cap totul . Atunci a înţeles de ce nu-mi plac florile, fluturii şi Crăciunul.

Deşi nu mai sunt un copil, iar vârsta vrea cu tot dinadinsul să-şi picteze pe chipul meu opera, vreau să-mi creez singură, un Crăciun pe care nu l-am avut niciodată.
Un Crăciun în care să nu plâng din vina oamenilor răi. Un Crăciun în care să mă simt acasă, chiar dacă asta înseamnă doar o cameră goală şi un brad împodobit prost.  Defapt, nici nu ştiu ce înseamnă acasă. Să fie oare mirosul de cozonac şi o familie mare, în jurul unei mese pline? Să fie oare râsete şi amintiri depănate la un pahar de vin fiert? Să fie oare senzaţia aceea că te afli exact unde trebuie?

Ce ştiu eu?
Nu am habar ce-nseamnă, când pentru mine, tot ce auzeam erau pahare sparte, uşi trântite, frustrări ce mureau nespuse şi ţipete . Din spaimă şi disperare.

Se spune că nu e bine să uiţi de unde ai plecat.
Mai gândeşte-te odată. Când pleci din iad... chiar e recomandat să uiţi. Asta dacă o să poţi.



Sărbători fericite, dacă mă mai citeşte careva pe aici.

4 comentarii:

  1. Doar pentru că te trezeşti singură-n-tro cameră goală, nu înseamnă că eşti singură, cel puţin nu eşti singură pe lume. Sunt milioane de oameni pe lumea asta care se simt singuri chiar dacă sunt înconjuraţi de zeci de alte persoane, şi sunt milioane de oameni pe lumea asta pe care-i găseşte Crăciunul singuri, într-o cameră goală. Iar asta se-ntâmplă pentru că nu realizează şi conştientizează un singur lucru: tu eşti cel mai bun prieten al tău, cel mai bun iubit, tată, mamă, soră, frate, prieten etc. şi totodată cel mai aprig duşman. Chiar şi cu cel mai aprig duşman lângă tine, şi tot nu eşti singură. Prin urmare rămâne la latitudinea ta de cine vrei să fii alături în perioadele astea mai încărcate emoţional.
    Sărbători fericite şi ţie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să fim noi,cu sufletul larg, şi mintea deschisă spre infinit!
      Sărbători cu bine în suflet!

      Ștergere
  2. Crăciun fericit! Nu mai ai Facebook?

    RăspundețiȘtergere