luni, 11 aprilie 2016

Umbrelă?



Aveam gleznele murdare. Părul ud. Rimelul scurs pe sub ochi. Ce bine era dacă puteam să plâng. Dar n-am putut. 
Ştii care-i faza cu oamenii care fug de ploaie? Sunt nişte proşti. Sunt nişte laşi. Laşi fuduli. Oameni care vor să arate impecabil indiferent de vremea de afară.  Oameni care au senzaţia că umbrela , pe timp de ploaie e invenţia salvatoare, în lipsa unei maşini

Ştii ce e  cu adevărat  salvatorpe timp de ploaie? Un ceai fierbinte, un pat moale, două braţe puternice . Un spaţiu primitor.  O pereche de boxeri, un tricou . De preferat de la el. Cum care el? 

Cum spuneam. Cu gleznele şi pantofii murdari, urc în maşină. Zâmbesc. Zâmbeşte.
-Ce facem azi?
-Baie.
-Împreună?
-Ştii? Mi-e dor să fiu iar copilă. Să mă ajute mama să-mi spăl părul. Opreşte aici.
-Pentru ?
-Johnsons baby. Te ocupi tu de părul meu?
-Nu-s hairstylist.
-Nici eu nu sunt amantă şi totuşi...

Încă-mi miroase corpul a el, a ploaie, a Johnsons, a hotel şi-a plăceri interzise. Pe care nu o să le gust niciodată.

9 comentarii:

  1. Cum niciodata? Tu ai parte numai de placeri interzise.

    RăspundețiȘtergere
  2. EL e poliţistul din istorioara trecută, sau alt EL?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El. A reuşit să scape de cătuşe. Îţi vine să crezi?:)))

      Ștergere
    2. Aha, deci pe lângă faptul că e foarte sensibil, ştie să privească o femeie în ochi timp de 3 ore, mai e şi contorsionist, şi mai ştie să spele şi părul femeilor. Păi de-aia n-o să ai parte de plăceri interzise cu el, fiindcă lui nu-i plac păsăricile, ci cucii :)))

      Ștergere
    3. Esti rea. Rău (?)
      Sunt atat de frumoase treburile astea..

      Ștergere
    4. Esti rea. Rău (?)
      Sunt atat de frumoase treburile astea..

      Ștergere
  3. super tare articolul :) chiar mi-a plăcut :) o să mai revin că textele astea îmi dezvoltă imaginația romantică :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Rău :)
    Şi tocmai fiindcă-s bărbat, ştiu că asemenea "bărbaţi perfecţi" vin la pachet cu multe defecte, de design sau de fabricaţie, pe care le observi acasă, târziu, după ce ai cumpărat deja produsul.
    Ştii zicala aia: când ceva pare prea frumos să fie adevărat, de regulă aşa şi e. Sorry to disappoint you :))

    RăspundețiȘtergere