vineri, 10 iunie 2016


Am intrat în casă și-am izbucnit în plâns. Motive o groază, regrete la fel. Am fumat mult. Am vorbit mult. Singură. Am trântit uși, pahare, farfurii. Am dat muzica la maxim și mi-am pus vecinii în cap. Cu excepția ei. Vecina de la 3 căreia îi duc gunoiul, când îl lasă în scară, în fața ușii.

Fug întotdeauna când situația îmi scapă de sub control. Și nu mă întorc, decât în momentul în care, pentru toată drama s-au plâns toate lacrimile.
Mă întorc , numai atunci când simt că nu mai sunt în mijlocul lucrurilor și a evenimentelor.

Bagaje.
Drum lung.
Gânduri.
Planuri. Totul. Nimic.

8 comentarii:

  1. Vecina știe că-i duci gunoiul?
    ... Vii?
    :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Vecina nu a stiut timp de un an...pana cand m a prins in flagrant.

      2. Am mers dar nu erai. Of

      Ștergere
  2. Doamne fereste-i pe sobolani de furia Calului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zodiac chinezesc...sau? Daca da... probabil ai dreptate. Doar tu esti...dracu.

      Ștergere
    2. Zodiac chinezesc...sau? Daca da... probabil ai dreptate. Doar tu esti...dracu.

      Ștergere
    3. Am innebuniiit...yeee

      Ștergere
  3. Unde fugi atunci când situația scapă de sub control, unde te refugiezi? Ești altruistă de fel, sau duceai gunoiul fiindcă ești obsedată de curățenie, ordine? Ce-a zis vecina când a aflat, care a fost reacția ei? Ca fapt divers, ceva asemănător pățeam și eu cu o vecină din fața mea, lăsa gunoiul la ușă, să-i miros eu dimineața când treceam prin dreapta ușii ce-a mâncat ea cu o seară în urmă. Într-o dimineață, a ieșit în fața mea tocmai ca să lase gunoiul la ușă, a văzut ce privire i-am tras și a încercat să se scuze, gen: dvs. nu puneți gunoiul la ușă până a pleca la servici, ca să nu-l uitați? I-am răspuns sec: când ai vedea gunoi la ușa mea, să știi că m-am mutat. Sau am murit... A fost ultima dimineața când i-am mai mirosit gunoiul. Data viitoare, fă-ți curaj, sună-i la ușă și toarnă-i gunoiul în cap. Succes :))

    RăspundețiȘtergere