duminică, 7 ianuarie 2018

Vechea poveste

Probabil că nu am să îl cunosc niciodată, pentru că nu există.
Bărbatul acela care să facă dragoste cu mine în pat şi sex nebun în baie. Care să mă tragă de păr cu aceleaşi mâini cu care îmi face mâncare. Bărbatul acela care să mă facă să mă simt cea mai mare curvă şi să îmi placă, sau care să mă facă să mă simt ca o sfântă şi să îmi placă şi asta.
Bărbatul pentru care să mă pun în genunchi şi acolo în genunchi să mă simt invincibilă. Bărbatul acela care să văd că e dorit de toate şi să-i mulţumesc din priviri că m-a ales pe mine. 

Nu există acest bărbat care să mă facă să mă simt şi femeie şi copilă şi curvă şi mironosiţă şi blestem şi binecuvântare. 

Iar dacă există, cu siguranţa nu am să îl observ. am să fiu cu nasul prea pe sus, căutând din priviri bărbaţii perfecţi ai altor femei. 
Vechea poveste.

4 comentarii:

  1. Poate pentru ca prinsa in hora placerilor interzise ai renuntat sa cauti (marturisesti) placerile cotidiene, ai renuntat sa ti revendici normalitatea, sa fii normala. Cu altii se poate dar cu tine poti trai fara normalitate?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce proasta esti cateodata...

    RăspundețiȘtergere