joi, 7 mai 2015

Înţelege


Întelege că nu iubesc.
Nu caut să mi se spună cuvinte dulci, pentru că am avut prietene care au căutat asta, au primit, iar acum jelesc lângă rochiţele din facultate, intrebându-se de ce  poartă tricouri XXL.
Înţelege că am iubit un singur om. Şi l-am părăsit , să nu-i distrug viaţa. Şi visele. Şi şansa de-a avea o familie. Normală.
Înţelege că am momente de slăbiciune doar când sunt beată. Şi sunt beată des, dar cu timpul, am învăţat să-mi ''dresez'' partea umană... şi să scot la atac fiara din mine.
Înţelege că dacă te muşc şi dacă ţi-o sug tare si brutal, nu o fac dintr-o pasiune nebună, ci dintr-o dramă ascunsă.
Înţelege că nu îmi pasă cine te sună şi nu trebuie să te justifici. Nu-s mă-ta, nu-s nevastă-ta, nu-s nimeni. Sau...sunt nimeni. Cum e corect?
Înţelege că n-ai de ce să cauţi dincolo de aparenţe. S-ar putea să nu găseşti absolut nimic.

Asta sunt.
Nu pretind un bărbat atent. Nu pretind gesturi romantice. Nu pretind ieşiri în locuri selecte sau cadouri scumpe. Nu pretind, pentru că n-am ce să ofer în schimb. Decât sex. Iar asta, poate să ofere oricine.
Înţelege că nu mă cred specială.  n-am cu ce.
Nici deşteaptă. Poate pentru că nu am jecmănit bărbaţi cu bani să-mi pun silicoane, nici nu m-am futut pentru o maşină scumpă. Permisul îmi stă uitat, pentru că asigurarea e prea scumpă şi bugetul prea mic momentan.
Înţelege că fac două facultăţi nu ca să-ţi sug ţie pula.  Ţi-o sug, tocmai în speranţa că într-o zi, voi fi pe picioarele mele şi nu cum sunt acum...la picioarele tale.

Fir'ar.

2 comentarii:

  1. De ce "Fir'ar"? Pentru că nu iubești sau pentru că nu ești iubită? Pentru că nu vrei să iubești sau pentru că nu vrei să fii iubită? Pentru că ai suflet, și ți-ai fi dorit să nu ai?

    RăspundețiȘtergere