miercuri, 22 aprilie 2015

1.






Chiar incerc sa scriu. Taci! 
Vorbesc cu inima. Sau...ma rog...

Cred ca mi-e dor sa sug pula. Imi urla dorinta in minte si tot ea imi poarta degetele pe tastatura laptopului meu ieftin. La dracu! De cinci ani acelasi laptop!

 Prea transant, nu? Inca un blog despre sex, inca un blog care poate va fi sau nu blamat. Inca una frustrata care nu are viata sociala si isi refuleaza dramele , ejaculand ( mereu mi-am dorit asta) cuvinte vulgare.

Urat! Rusine!
Sa imi fie rusine ca incerc sa scriu, in loc sa aleg sa vociferez. Sa imi fie rusine ca nu am gasit alta modalitate de a-mi exprima ceea ce cred/simt, in alt mod/loc.

Am vrut sa scriu o postare frumoasa, dar...

''tac. si inghit''

3 comentarii:

  1. Vom vedea in continuare daca va fi sau nu blamat. Astept.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot fi misogin să spun că femeile mereu au considerat sexul prin cuvinte find mult mai intens ca oricare alt tip, și au fost și mult mai bune la chestia asta. Deci nu dezamăgi, fii intensă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă alegeai să vociferezi, și strigai în gura mare că ți-e dor să sugi pula, ajungeai la nebuni, sau la poliție și plăteai amendă, sau se făcea coada de 10 m în fața ușii tale, sau ajungeai în Playboy, sau ajungeai în rai, sau ajungeai în iad. În schimb tu taci, și înghiți...

    RăspundețiȘtergere