duminică, 10 martie 2019

Abstract

Când se vor liniști apele, o sa scriu cu drag despre tot. Despre Domnul P, despre “genul acela”, despre inginerul șef de fabrică, despre inginerul de la tranșare, despre iluzia mea dulce-amară, despre toți cei ce au intrat deodată in viața mea și eu i am primit cu incantarea unei psihopata ce avea la spate un cuțit. A fost cu fiecare, ceva frumos. Nu sex exclusiv. Ci jocul acela de-a pururi fermecător, care mi-a arătat de fiecare dată că mintea rămâne cea mai puternică armă: de seducție, de cucerire, de distrugere , etc. O armă pe care dacă nu o mânuiești cu măiestrie, s ar putea ca victimele să supraviețuiască și să ți-o iei. Bine...oricum ți-o iei pe alte părți, căci karma e atentă la tot ce faci și ce nu faci...

Când o sa fie soare și liniște, voi povesti in tihnă de toate stările care acum îmi sunt amestecate precum culorile dintr un tablou abstract.
Pana atunci...
Aveți grijă de voi. Și mai zâmbiți din când in când in fața oamenilor ce va privesc cu încruntare.

2 comentarii: