vineri, 29 martie 2019

Fără titlu

Mi-e presărată viața cu particule fine de speranță și cafeaua mi-e fierbinte precum o amantă înnebunită după cel care-o fute. Am zis că niciodată nu o să mă mai plâng de soarta mea, fiindcă tot ce s a întâmplat a avut pana la urma un sens. Sens neînțeles la momentul acela.
Am zis că indiferent prin câte voi mai trece ( și nu mă refer la paturi...) o să rămân cu ceea ce nimeni nu îmi poate lua vreodată: optimismul.
Deși nu par, sunt o învingătoare. De fapt, fiecare suntem, pentru că toți la un moment dat am avut punctul nostru de rupere. Dar ne am lipit bucata cu bucata și am mers mai departe ca și cum...am fi fost întregi și neștirbiți.

Mi-e bine și drag. Drag de viața asta așa nedreaptă deseori... Îmi permit să sper că mai exista ceva și dincolo de moarte. Timpul trece prea repede. Iar eu mai vreau dimineți cu cafea fierbinte și speranțe dulci.

Pa.

9 comentarii:

  1. Am omis-o pe C dintr-a 12a. Am repetat istoria dintr-a 8a. M-am cuplat cu o colega de clasa in anul terminal, când toată lumea învață pentru bac și facultate. Io visam la pizda. Nu era o frumusețe deosebita, dar avea un corp superb și niște picioare perfecte. Si extrem de deșteaptă. A fost prima prietena pe care am lins-o peste tot cu drag si spor. Din păcate, doar atât am reușit. Zicea ca vrea sa rămână virgina. Cine știe dacă o fi fost. Ideea e ca toata clasa a 12a am dat limbi la greu. Ea se distra. Ajunsese chiar sa faca glume cu prietenele ei pe tema asta. Asa a reușit sa afle o parte din grupul nostru ca ii dau limbi nonstop…chiar si in cur câteodată. Eram curios. Exploram. S-a terminat nu tocmai placut. Ea era concentrata pe admitere, eu pe ea. Nu mai eram in stare sa mai fac nimic. Decât poezii si sa turbez ca nu o vad. Firește ca ea a reușit sa intre la facultate, eu am încercat de 2 ori si am ratat. Ea a plecat in Franța cu o bursă, după admitere. Eu am rămas singur iar.
    Dupa vreo 2 ani ne-am văzut accidental în metrou. Am ajuns iar sa ne întâlnim si sa intercam sa ne futem. De data asta nu mai era virgina, firește. A fost un fiasco. Eu nu aveam experienta și ea era grăbita. Dupa ziua aia nu ne-am mai văzut ever.
    Deci sa revin. Inca lucram în ture, J era plecata și mie mi se pusese pata pe o tipa de la munca. Auzisem ca tocmai se logodise. Mare paguba, mi-am zis…o păcălesc eu cumva.
    Totul a culminat cu ziua în care a venit cu blugi mulați si platforme cu talpa ortopedica. Ce bunaciune. Am si fetișul pantofilor cu toc, firește. Din secunda aia am știut ca va fi cu mine cumva. Cum, necum si ea avea același gând. Imi povestise ca ma visa. Am flirtat vreo săptămâna-doua, după care într-o noapte am ieșit la fumat și am sărutat-o. Din momentul ala a început o poveste care a durat vreo 10 ani și poate ar mai fi durat dacă nu îmi găsea nevasta mailurile pe care le schimbam cu ea si am fost nevoit sa ma opresc.
    Era A din Bucuresti.

    va urma...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imediat după tura din seara aia am plecat direct la mine. Ne-am futut bine si am rămas împreuna. S-a cacat pe ea de logodna, asa cum bănuiam. Au urmat întâlniri și dați in care ala săracu o suna si ea mintea unde e, sau nu răspundea. Si după fiecare intalnire a noastra, se întorcea la el….nu știu cum făcea de reușea. Ne iubeam. Ea mai mult. Eu tot așteptam sa se întoarcă J in tara. I-am spus ca aștept o tipa și nu pot sa merg înainte pana nu discut cu ea. M-a înțeles, desi cred ca stia ce o sa urmeze. Ea a riscat tot, eu mai nimic. Futaiul era complet. Se pricepea, era frumoasa, puternica. Avea corp de dansatoare. Îmi făcea toate poftele. Știa ca nu încercasem anal și cand am ajuns acasă după o nunta la care am fost împreuna si ne-am tot lins si excitat reciproc, a ramas îmbrăcata in ținuta de gala, și-a ridicat fusta si mi-a zis ca pot sa intru prin dos, dar ușurel. Mi-ar fi dat si bani dacă ii ceream. Și de fiecare data se întorcea la celalalt.
    S-a intors J. Am reluat relația. Am oprit cu A. Era devastata. Trebuia sa ne vedem la munca si imi era rusine. Într-un final.am.terminat si cu J dar intre timp A se măritase cu același tip. Ulterior mi-a spus ca ar fi dat orice sa ma vada ca intru in biserica si o iau cu mine înainte sa zica DA.
    N-a fost sa fie. Dupa vreo 2 ani am reluat relatia. Intre timp am tot schimbat mesaje. La un moment dat i-am propus sa divorțeze si sa vina cu mine. A ezitat. Asa am aflat ca a ramas insarcinata cu mine cand eram impreuna. A avortat. Nu a divortat dar am continuat sa ne vedem. Ne simteam bine dar era deja complicat. Eu singur si fara obligatii (intre timp terminasem cu J - a decis sa imi dea papucii), ea maritata si trebuia sa fie fie atenta tot timpul. Un lucru insa incepuse sa ma streseze. Ii mirosea pizda nasol…mai ales cand ne futeam si incepea sa se ude bine. Nu i-am zis, dar ma deranja…incepusem sa nu mai mi se scoale. Ea inca ma dorea tare. Spunea ca sunt singurul barbat cu care termina fara penetrare. Doar dupa preludiu. Am mai facut pauze si am continuat sa ne scriem. Ne impartaseam fanteziile si visurile erotice. Avea un libidou impresionant. Ne potriveam la fantezii si fetisuri. A nascut primul copil, dupa fertilizare. Atunci s-a mai schimbat. Nu ii mai placea sa o suga. Zicea ca are ceva la ficat dupa tratamentele pentru nastere si nu mai suporta. Naspa. Incerca sa isi salveze casnicia si sa traiasca cu al ei chiar daca nu il iubea si se gandea la mine. Cumva asta faceam amandoi. Aveam amandoi relatii si in acelasi timp ne declaram dragoste eterna unul altuia. Nu prea mai reuseam sa ne vedem. Asa au trecut vreo 10 ani. Am continuat si dupa nunta, si dupa ce am avut copil si dupa ce am plecat din tara. Pana cand a gasit nevasta mailurile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa A din Bucuresti si inainte sa ma cuplez cu cea care-mi va fi nevasta, am găsit-o pe C de 18 ani. 10 ani diferența intre noi…cum sa ratez asa ceva?
    Statea cam departe, dar a meritat. Făceam vreo 9 ore cu masina si o zi cu trenul. Am cunoscut-o pe internet. Am ajuns destul de usor la futai. In prima mea vizita, dupa ce m-am cazat la hotel, a venit in camera si nu a opus rezistenta deloc. Nu era virgina. Nici nu conta. Era desteapta foc și bine proportionata, frumusica, tanara, stramta, ardeleanca. Futaiul era destul de comun. Nu imi placea sa ii dau limbi. Nu se tundea la pizda. Dupa un timp i-am zis cum imi place sa arate pizda si s-a tuns. Am fi ajuns sa ne futem bine, dar era diferenta mare de varsta si ea inca copilarea. Tac-su era umpic mai batran ca mine. Eram si departe. Cand eram putin bauti mi-a si supt-o. Dar eu deja ma plictisisem de drumuri si ea devenise prea boema. Vroia cluburi, gașhca, muzee, plimbari. Nu a mers.
    Cu A din Buzau a fost alt poveste. Dupa ce A din Bucuresti s-a si maritat si am intrerupt o vreme, a venit la munca alta A. M-au atras 2 chestii...curul ei bombat si forma fetei. Era cam cracanata si tarancuta. Daca nu se aranja era chiat uratzica. Dar gandul la bucile ei nu îmi dadea pace. Am inceput atacul. Ne-am cuplat usurel, dar nu se lasa la pula facil. A durat cateva luni pana am reusit sa ne futem. Intre timp am fost si certati pentu ca un amic cu care facusem pariu pe o lada de bere ca pana la urma tot o fut, s-a spart la gagica lui care aia era prietena cu A si i-a spus tot. Am dres busuiocu’ si ne-am impacat. Trebuia sa o fut neaparat. Si din ce se lasa ea greu la inceput, din ce ii placea se se futa si sa o suga dupa aia.
    A fost prima si singura care mi-a facut oral anal. Si prima la care a curs sange dupa primul futai. Deci cum ziceam, futai complet. Aveam ocazia sa incercam tot ce ne trecea prin cap. Am penetrat pe toate partile. In cur nici nu mai zic...nici nu trebuia sa o mai anunt. Treceam de la cur la pizda si invers fara probleme.A fost super o perioada, ne futeam noaptea in patul ei de camin chiar si in timp ce colega de camera dormea in patul vecin. Pana a intrat intr-un fel de depresie si a decis sa plece din tara, sa munceasca. Nici sexul nu o mai antrena asa de tare. Eu exageram sa-i dau pula la supt si sa ma linga pe coaie si in cur. Asta urmaream la fiecare partida. Sa termin in gura ei, sa o apas pe cap peste pula si sa ma linga peste tot. De pizda ei ma ocupam din ce in ce mai putin. In fine, a plecat din tara. Eu am sprijinit-o si urma sa ne vedem dupa un timp, sa o vizitez. Am fost fidel o perioada. Dupa vre-un an am dat peste niste mailuri de la ea catre o amica cum ca se vedea cu unu care o fute de ii sar mucii pe pereti si ca nu stie daca ma mai iubeste. Am făcut o mica scena si am decis sa ii fac o vizita. Am pierdut banii pe biletul de avion si mi-a platit ea altul. Am fost la ea si l-am cunoscut si pe ala de o futea. Era taurul comunal. Futea tot prin jur. Mi-a zis ca sa o intelelg…ca uite si tu cum arata….pe undeva avea dreptate. Noi nu mai puteam sa ne futem la fel…ceva se schimbase…nu o mai sugea aproape deloc. Nu mai era fun.
    Am plecat si am asteptat sa vina inapoi in tara sa reluam relatia. A venit dar nu a mai mers. Am decis eu sa punem stop, desi o iubeam. Tot timpul relatiei nu am inselat-o deloc.

    RăspundețiȘtergere

  4. Mai merita mentionata si D cu care am fost to coleg de munca la un moment dat. A inceput tot de la fetisurile mele : picioare, ciorapi si tocuri. Era maritata si avea copil de 7 ani. A intrat in joc. Ne-am tachinat vreo cateva luni pana mi-a luat limba in gura intr-o zi si dupa asta, de fiecare data cand ne gaseam singuri ne sarutam si o pipăiam peste tot. Am ajuns sa ne futem. Doar o singura data. Promitea. O si sugea si ii placea sa stea peste mine. Nu am reusit sa continuam. Era prea complicat pentru ea. Zicea ca isi iubea sotul si nu vroia probleme.
    Tot asa, rapid si scurt a fost momentul intim cu L, tot fosta colega de munca. Aveam ambitia sa fut cat mai multe din colectivul ala. Am fost la munte impreuna, teoretic doar sa iesim la o plimbare. Ea insa era pregatita. Cand i-am propus sa luam o camera la hotel, a incercat sa refuze putin, dar deja adusese pe cineva acasa care starea cu copilul minor. Am ajuns si la sex. Nu se mai futuse demult si modul in care reactiona la atingeri si limbi era cel putin haios. O combinatie intre ras si geamat. Ne-am terminat episodul clasic, cu mine deasupra incercand sa termin. Nu se misca deloc si nu imi placea. Am terminat, am dormit, am plecat.
    Tarziu, spre seara, am mai vorbit si avea de gand sa ne mai vedem. Eu nu. Relatia s-a stins de la sine. Nu a protestat.
    C, sefa de hotel, avea sa fie o intamplare fericita cu ocazia unei deplasari in interes de serviciu. Cautam cazare si am cerut sa vorbesc cu cineva care poate sa ia decizii in legatura cu modul de facturare. A venit sefa. Am ramas impreisonat de stil si aspect. Bruneta, tunsa bob, atletica, interesanta. Am simtit pe loc ca este o chimie intre noi. Au urmat incercari de conectare, aluzii, mesaje pe tema de conditii de cazare, etc.
    Pana intr-o seara cand eram la restaurantul hotelului si i-am dat un mesaj sa ii spun ceva legat de ora de plecare a doua zi si de facturi, dupa care am incheiat cu o virgula, accidental. A insistat sa afle ce urma dupa virgula. Am ajuns sa vorbim la telefon aproape toata noaptea. Sotul era in delegatie (ironic). Exista si un copil. Era nefericita.
    Dupa aproximativ 2 saptamani de tatonari, priviri intense, atingeri subtile, ne-am sarutat intr-o seara in masina. A fost inceputul furtunii. Ne asteptam unul pe altul ca doi nebuni in fiecare dimineata. Ne lingeam cu foc si ne frecam pe unde apucam. Futaiul a avut loc ceva mai tarziu. A necesitat ceva organizare, alt hotel, etc. In prealabil, am reusit intr-o dimineata sa ii prestez un oral de exceptie la care nu a avut replica. Turbam. Eram gata sa expodez. Numai gandul la ea ma facea sa ma urc pe pereti. Cumva trebuia inceput. Imi lasa seara un maiou sau tricou cu parfumul ei sa nu uit ce primesc dimineata urmatoare.
    Inca tinem legatura la distanta. M-am simtit excelent langa ea. Era pasionala si ar fi lasat totul pentru mine. Ne futeam rapid in timpul “rondului de dimineata” pe care il facea prin camere. Desi mi-ar fi placut sa o si suga, pot spune ca altfel ma incita si excita la maxim ideea de a fi cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnul Sandra Brown ma deprima.
    Pe tine nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate mai mult decat imi plac postarile tale imi place modul in care dispari, imi place dorul asta tampit pentru ceva sau cineva pe care ai toate sansele sa nu o vezi niciodata dar o simti, o simti al dracu de nasol, retraiesc durerea asta de cate ori dispari dar asta vine si cu speranta ca poate...
    Stii ce spun?

    RăspundețiȘtergere