sâmbătă, 8 decembrie 2018

Sexuț

N-am făcut niciodată sex întâmplator. Doar de dragul de a face sex. Dacă persoana respectivă nu mă futea la nivel psihic in vreun fel, slabe șanse să mă fută fizic.
Toate poveștile mele au un iz aparte. Au fost multe la număr și am mai spus că vin din alte vremuri, unde mai mult de 5-6 bărbați intr-o viață, se numea destrăbălare. Raportată la ziua curentă, pot să afirm că-s chiar o femeie cuminte.

De obicei am știut întotdeauna să-i fac pe cei cu care mi-o trăgeam, să înțeleagă ca nu ei m-au “prostit” ci invers. Și chiar dacă nu m-am folosit de niciunul, sunt sigură că și azi, când se gândesc la mine ( normal că se gândesc ) mă privesc ca pe aia dusă cu capul, care le-a dat peste cap viața ( o zi, o noapte, o săptămâna sau trei ani)

Nu sunt bătrână. Să nu credeți asta. Dar nu mai e mult până intr-acolo.
Și nu ridurile sunt problema. Niciodată!
Problema e entuziasmul care dispare de la zi la zi.

Sfat: faceti tot ce va trece prin minte, de câte ori aveți ocazia. Fiindcă o să vină și ziua in care tot ce veți vrea, va fi o pijama călduroasă, un ceai și o carte bună.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu