vineri, 26 iunie 2015

?

Şi toate astea, pentru ce?
Pentru un loc de muncă prost plătit? Pentru un birou care încet încet să se transforme în refugiu? Pentru un şef în cel mai bun caz mizer, în cel mai rău profitor la cataramă?
Am văzut oameni fără niciun fel de diplomă. Şi-au pus în Cv cei şapte ani de acasă şi astăzi se scaldă în lux. Au ştiut să nu-şi rateze momentul şi menirea. 
Am văzut oameni care lucrează pe excavator, deşi în ramă au puse diplome, au două mastere terminate şi au început totuşi şi doctoratul. 

Tânără absolventă, caut job. Fie el şi blowjob.

4 comentarii:

  1. :-) ...Vezi că de obicei se cere diploma de absolvire dar și experiență în domeniu. Ai grijă la ce job te oferi!

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant! pt. că eu nu am cunoscut oameni care se scaldă în lux și care să aibă cei șapte ani de acasă, chiar nu am cunoscut! Dacă tu da, urmează-i exemplul. Dar spune-ni-l și nouă... :) Of! nu e bine să fii așa revoltată, toate își au menirile lor

    RăspundețiȘtergere
  3. Oamenii cu cei 7 ani de-acasă, care să se scalde în lux e un soi de contradicție.
    Oamenii pe care-i cunosc, și au cei 7 ani de-acasă, deși pot trăi fără probleme în lux, duc o viață cumpătată.
    Moderation is key to everything, you know?
    Nu te simți descumpănită cu privire la job, cu privire la viitor, la viitoarea carieră, Dumnezeu are un plan pentru fiecare, fără excepție.

    RăspundețiȘtergere
  4. dacă există o legătură direct-proporțională între nesimțire și bani, nu știu, dar că iubirea nu se cumpără-vinde asta știu! și cred că despre asta vrei să vorbești. Și încă ceva: plăcerile iubirii n-ar trebui să aibă 7 ani de-acasă, sau, dacă-i are, asta să însemne bun-simț în dezlănțuiri nelimitate. Părerea mea, din experiențe...

    RăspundețiȘtergere