marți, 2 iunie 2015

Sigur că...

-nicio cafea nu este mai bună, oricât de amară ar fi, dacă este băută după o noapte de sex, lângă un bărbat de calitate.

-niciun fum nu este mai nociv, ca atunci când fumezi cu   motivul hai să discutăm la o ultimă ţigară

-toţi bărbaţii pe care i-am întâlnit, au fost speciali . Iar dacă nu, am născocit eu ceva special în ei.

-suntem plini de cicatrici şi tatuaje. Doar că primele, au o poveste mai bună.

-nu ştiu ce voi face peste un an, dar ştiu sigur ce nu voi face.

-mai plâng din când în când, ca tot omul, dar asta nu înseamnă că-s vreo sensibilă.

-am avut parte de multe realizări, însă cel mai mult, m-au educat eşecurile.

-sunt mândră de mine , dar şi mai sigur este că nu-s atât de mândră încât să nu-mi dau palme peste frunte, in intimitatea mea, când văd că uneori greşesc drumuri pe care altădată le ştiam pe de rost.


2 comentarii: