sâmbătă, 27 iunie 2015

Cafea


Lasă-mă să-mi beau cafeaua singură. Să privesc oamenii cum îmi place, să-mi consult demonii şi să-mi las îngerii să se înece in fumul de ţigară. N-am fugit niciodată de singurătate. Poate pentru că niciun bărbat nu a foat deajuns de subtil încât să stea lângă mine şi să nu mă sufoce cu prezenţa. În intimitate pot să fiu cea mai caldă persoană. Pot să-mi las toată vulnerabilitatea pe dunga patului , că nu-mi pasă. În public însă, îmi incorsetez orice vagă urmă de sentiment şi -mi pietrific privirea atât cât să-l încurce pe cel de lângă mine. De asta nu este nimeni lângă mine. 

Cafeaua mea se bea în linişte.
A voastră?


4 comentarii:

  1. Eu beau una acasă de dimineață, singur cuc, cu aceeași dezinvoltură sentimentală ca și tine, it's just me, myself, and God, or the devil, or whatever, fuck it, i don't care, sunt doar eu, și nimic altceva, și nimeni altcineva. Cafeaua asta e simplă, e aromată, miroase bine, e doar o cafea bună și nimic altceva.
    Și mai beau una la serviciu, înconjurat de colegi, de clienți, de oameni care vor ceva de la mine, într-un fel sau altul, care așteaptă ceva de la mine, într-un fel sau altul. Cafeaua asta are uneori, dar nu mereu, un gust ciudat, e prea amară, iar dacă mai pun un cub de zahăr, e prea dulce, iar dacă mai pun lapte, e de-a dreptul dezgustătoare, dar nu mereu, doar uneori. De obicei e o cafea normală, cu toate că e de nu știu ce firmă, și avem un expresor ce-a costat o căruță de bani, și lapte și zahăr brun și condimente pentru cafea, e o cafea bună, dar nu la fel de bună, nu la fel de sinceră ca și cafeaua mea făcută acasă, după priceperea mea și doar a mea.
    Enjoy your coffee :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ar place să beau o cafea cu tine: ai avea în mine o BUNĂ-ASCULTĂTOARE, ceea ce cred că ar fi reciproc. Pt. că DA! cafeaua se bea în liniște, o liniște sporită de ușurătatea mărturisirilor

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te-aș lăsa să bei cafeaua singură. Dar te-aș privi prin fumul de țigară și te-aș lăsa să faci ce-ți place ... doar dacă deschizi fereastra pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-mi place singurătatea, dar mi-o asum. Decât o relație proastă, mai bine niciuna. Iar cafeaua are arome nebănuite pe care le descoperi numai atunci când nimic altceva nu te distrage.

    RăspundețiȘtergere