luni, 8 iunie 2015

no sens


Nu m-au atras în viaţa asta decât barierele. E distractiv să calculezi forţa exactă cu care ar trebui dărâmate.  Nu am putut fi atentă decât la ce nu aveam voie să fac, pentru că restul îl făcusem deja. Am sărit garduri pentru că nu suportam să-mi şterg coatele de toţi care se îmbulzeau pe uşă. Şi ca o regulă, mi-am uitat mereu cheile în altă geantă. De unde şi atâtea ferestre sparte-n urma mea.
Am sărutat anapoda şi la întâmplare. Am iubit doar toamna. Mi-am ales oamenii după muzică, tricouri, bancuri, cărţi şi alcool-ul din pahar. Dupa minima şansă de a repara ceva in ei. De a le pune sub ghilotină toţi piticii nevrotici ce-i făceau să bea mai mult ca mine si să plece inaintea mea.
Nu mi-a fost niciodată frică de înălţimi, ci doar de pasul în gol. Şi n-am zâmbit niciodată mai fals ca atunci când el îşi îndesa hainele la mine în dulap şi eu îmi urlam: ei, acu ai dat de dracu.

12 comentarii:

  1. E mai ușor să fugi și să privești în urmă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deh, e vorba aia: "Watch out what (or who) you wish for"
    Pe de alta parte, asta e regula generala a progresului: mereu ne dorim ce nu putem avea, mereu tanjim dupa ce au altii, chiar daca la un moment dat le-am avut si le-am facut benevol vant din vietile noastre. E de la sine-nteles ca nu pretuim lucrurile (sau persoanele) la adevarata lor valoare, decat dupa ce le pierdem (sau dupa ce ne descotorosim noi de ele)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi atunci, ce e de făcut?
      Ce putem face să nu mai urmăm ciclul acesta?

      Ștergere
    2. Pai putem sa ne ascutim armele, sa ne desavarsim talentele, sa ne cultivam gandul, vorba si instinctul, in asa fel incat, atunci, cand inevitabil ne facem sau facem cuiva rau, voluntar sau involuntar, sa nu mai doara asa de tare.

      Ștergere
  3. Nu e bine să vorbim despre trecut lăsând la o parte viitorul, dar e bine să vorbim despre viitor lăsând la o parte trecutul. Cât despre hainele îndesate în dulap...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...sunt interesată de continuarea comentariului. Aştept.

      Ștergere
    2. continuarea? fiind implicat și dulapul în discuție, ar putea fi: unii în dulap se îmbracă, alții în dulap se dezbracă, depinde de cine-i așteaptă în pat. Nu?

      Ștergere
  4. dar să sărutăm anapoda și să fim sărutate la întâmplare e așa de excitant încât ne obligă la o continuare....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa. Ne obligăăăă. Siiiigur. Ce dulce tortură. Săracele de noi.

      Ștergere
    2. Tortuuurăăăăă????? mie îmi place să mă fut!

      Ștergere