vineri, 7 august 2015

Agendă



Memorez tot.
Poate de asta mi-e plină agenda, nu cu lucruri pe care trebuie să le fac, ci cu lucruri pe care le spun oamenii. Fraze inteligente, propoziţii la care m-am gândit dar nu le-aş fi putut niciodată formula în felul acesta...Toate îmi sunt trecute pe colţuri de foi, fără a fi specificată sursa.
Da, sunt o nebună, când în toiul discuţiei scot din geantă pixul şi încep să notez. Toţi au fost curioşi ce scriu , însă n-au avut ocazia să vadă cum gândurile lor îmi sunt bine creionate pe mergini de pagină albă.

''Poate că Dumnezeu a uitat să îţi dea şi o inimă, sub sânii tăi perfecţi''
''Trebuie să îţi ascunzi sentimentele pentru a supravieţui''
''Adevărul nu înseamnă nimic atunci când deţii puterea''
''Şi...mi-a cerut să îi explic, mecanismul prin care consilierul personal a lui Putin, împarte norii şi îi desparte ''
''Timpul trece repede. Dar când eşti singur, simţi altfel''
''Sărăcia te obligă să asculţi de duşmanul nr 1''
''Competiţia, face jocul să fie periculos de bun''
''Dacă eram maică-sa, îl abandonam şi luam barza''
''Dragostea începe cu capul în nori şi se termină cu capul de toţi pereţii''
''Unii supravieţuiesc graţie măştilor de colecţie''
''Nu poţi să lupţi pentru tandreţe sau pentru duioşie. Cel mult, poţi să le aştepţi''
''Ţi se pare că sunt genul de om care să aibă planuri? Ştii ce sunt eu? Un biet câine care aleargă după maşini. Nici n-aş şti ce să fac dacă aş prinde una''
''Să înveţi un lucru... nu există lovituri, care nu se pot para''

3 comentarii: