luni, 31 august 2015

Curvă?



S-a întors după câteva ore. Nu-mi plac oamenii care pleacă nealungaţi si vin nechemaţi. Nu-mi plac persoanele indecise şi mai ales nu mi-a plăcut faptul că eu am fost cea care i-a supt pula cu două seri în urmă, ca tot el, la final să se simtă  curvă.

Eu-ai uitat ceva?
El-da. să îţi dau asta.

Şi imi intinde o chestie dreptunghiulară, frumos ambalată.
Nu am fost curioasă. Cadoul este tot acolo şi mă întreb nedumerită: ce înseamnă să fii curvă? Când simţi asta şi mai ales ce contribuţie au cei de lângă tine pentru ceea ce simţi? Să fie oare, momentul în care consideri că eşti folosit? sau momentul în care conştient te laşi folosit?
Prima dată când m-am simţit curvă, a fost în clipa în care toate principiile mi-au înghenunchiat într-o cameră de hotel, cu un necunoscut. Un necunoscut care a plecat imediat după ce fapta a fost comisă şi păcatul săvârşit.

Şi nu degeaba se spune : cine e curvă pentru o zi, e curvă toată viaţa. 
Iar eticheta asta, nu ţine cont că eşti bărbat sau femeie.

eu-de ce ai crezut că te -am tratat ca pe o curvă?
el-pentru că puteai să ţi-o tragi cu oricine şi totuşi m-ai ales pe mine. Să te joci sau să mă faci să o iau razna. Iar ca să fi devenit curva ta, preţul era un sărut. Tu n-ai vrut să plăteşti, aşa că...
eu- înteleg.
el-caută-mă când vrei. dar nu uita că toate au un preţ.
eu-masturbarea a fost gratis. nu mai am nevoie de tine.
el-exact cum m-am aşteptat. Poate sunt un copil, dar nu sunt aşa fraier cum crezi.
eu-dar nici atât de interesant pe cât vrei să pari.


5 comentarii:

  1. replici pe invers: fiecare spune ce ar vrea să audă de la celălat. Finalul: curva nu e atunci când zice altul ci când te faci tu....etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca asta a fost transformarea lui in barbat.

    RăspundețiȘtergere