luni, 31 august 2015

At time.


New message în timp ce iau meditaţii la engleză. La dracu! Îmi vine să dau cu capul de toţi pereţii
casei mele imaginare, când mă gândesc câte lucruri n-am făcut la timpul lor. N-am iubit la timp, n-am crezut la timp, n-am sperat la timp şi mai ales, n-am învăţat la timp. Iar azi scot bani din buzunar, pentru ceva ce aveam gratis, dar eram prea ocupată cu nebuniile tinereţii . Iar toată engleza mea, se rezumă la fuck me now and leave me alone .

''Am desoperit în sfârşit pe cineva care mă strânge în braţe la fel cum o făceai tu''

Alt mesaj.

''Probabil îţi trăieşti poveştile acum şi nu ai timp să citeşti ce îţi scriu. Despre disperare este vorba. Numai voi două aţi reuşit să mă distrugeţi. ''

Scriind, mi-am dat seama că un singur moment nu l-am ratat , în toată viaţa asta : acela de a pleca la timp. Şi cred că am mai spus: nu este lucru mai important decât să ştii unde să pui punctul şi unde să tragi linia. Nimic nu contează mai mult, decât conştientizarea în avans a unui sfârşit iminent. Şi nicio răzbunare nu e mai dulce ca aceea în care el rămâne vorbind singur şi lăsându-i drept ofrandă liniştea cumplită în care să-şi plătească greşelile.

Un sfat ce mi l-aş da oricând : pleacă când simţi şi-aruncă grenada. Lasă în urmă dezastru şi inimi rupte, că oricum, în trecut nu te mai întorci. Sigur va veni alta în urma ta şi-o să clădească imperii pe ruinele tale. Nu-ţi face griji pentru el. Când va gusta buzele potrivite, va renaşte din propria cenuşă. Iar acolo unde tu ai lăsat mizerie, cineva o să sădească flori şi noi speranţe.

26 de comentarii:

  1. Nu cred in ”aruncarea de grenade”. Nu pricep de ce orice relație ar trebui să se sfârșească intr-un măcel. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu la toată lumea trebuie să se sfârşească într-un măcel. Doar că eu sunt o persoană a extremelor. Iar dacă se sfârşeşte bine, liniştit, nu-s deloc împăcată. Ceva nu e bine. Ceva nu merge.
      Măcar război să facem, dacă dragoste n-am fost în stare.

      Ștergere
    2. Îți place să trăiești intens. :)

      Ștergere
    3. ba da, însă mă feresc de sentimentele negative. Le-am trăit prea multă vreme ca să mă mai tenteze.

      Ștergere
    4. de ce asociezi trairile intense cu sentimente negative? :))))

      Ștergere
    5. Dimpotrivă! Tocmai că le disociez. Aleg să trăiesc intens doar emoțiile pozitive și să trec lejer peste cele negative. :D

      Ștergere
    6. ...adică, imi place să trăiesc mai puțin intens decât tine, fiindcă aleg să savurez doar partea plină a paharului. Ceea ce poate fi un defect, la urma-urmei :D

      Ștergere
  2. Pleaca si lasa-te cucerita de necunoscut, de nou.
    Fara grenade si pareri de rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar cum? şi cu grenada asta ce tocmai o ţin în mână...ce fac. o prinzi tu dacă o arunc?

      Ștergere
  3. Cred ca tine foarte mult de momentul când pleci. ..Dacă pleci și îl lași în floarea vârstei și al potentei ...da, vine alta și plantează floricele. In cazul asta merge o grenada mica....:))Dacă pleci când pentru el e tare greu din multe puncte de vedere atunci cred ca ar fi drăguț ca grenada sa fie "cado". Si-o va arunca singur....zic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei bine, el nu este tocmai în floarea vârstei.... cred că asta cu grenada ''cado'' e o variantă înţeleaptă.

      Ștergere
    2. Dacă nu suntem noi (femeile ) un munte de înțelepciune, atunci cine? ;))

      Ștergere
  4. n-ar fi niciun bai dacă plecările de undeva n-ar fi sosiri altundeva, și tot așa, o viață întreagă... :-((((

    RăspundețiȘtergere
  5. Live your life baby....
    Never look back! ♥

    hugs & kisses
    ઇઉ Ell@

    RăspundețiȘtergere
  6. Si pe ruinele tale cine construieste imperii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ruinele mele s-au transformat în obiectiv turistic. Şi trăiesc de pe urma lor :))))

      Ștergere
  7. as zice ca de fapt esti mult mai ranita decat vrei tu sa crezi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai mare dreptate.
      Chiar şi acum mă doare. atât de tare m-am lovit la degetul mic de la piciorul drept, în dulap, dimineaţă. uof.

      Ștergere
    2. in acest caz e bine de stiut ca nu ai nevoie sa fii mangaiata pe cap :D

      Ștergere
  8. "Am iubit si am fost iubita,insa niciodata acestea doua nu s-au intamplat in acelasi timp."
    Salut :)

    RăspundețiȘtergere