luni, 25 februarie 2019

Am făcut multe studii. Am diplome peste diplome peste alte diplome. Îmi amintesc chiar și acum de cineva cu 8 clase, care ironic mi-a spus: “ o sa vezi! O sa vezi ca îți va fi foarte greu să alegi înspre ce sa te indrepti. La fel și cu bărbații! Când nu esti a nimănui, de fapt esti a tuturor”
Avea dreptate omu’.
E nașpa să nu ai nicio opțiune, dar e și mai nașpa când ai atâtea. Fiindcă ai gusta puțin din fiecare, măcar de dragul experienței.

Profesional sunt bine. Personal sunt in cumpănă. Pe muchie de cutit, mă plimb de colo colo. Deocamdată stau bine la echilibristică! Sper să nu cad! Ar fi trist tare pentru mine, sa ajung din nou ceea ce acum 8 ani am fost.
Cine e curva o zi, e curva viața toată.
O fi un gram de adevăr in fiecare cuvânt din aceasta frază...


Un comentariu:

  1. Cine nu a fost curva niciodata sa arunce primul cu piatra. Barbat sau femeie.

    RăspundețiȘtergere