vineri, 1 februarie 2019

Text.



Sunt întâmplări și povești, de nespus. Genul acela pe care nu le vei putea povesti copiilor sau nepoților, pentru că ar fi strigător la cer. Astea ne consumă cel mai tare, dacă nu sunt gestionate cum trebuie..

Am băut in grabă paharul de șampanie, neștiind cum să îl privesc, sau ce să îi spun. Am discutat despre multe și nu am rămas cu nimic, decât cu momentul în care m-am trezit întinsă pe pat, cu el peste mine, sărutându-mi, așa cum mi-a promis demult, fiecare părticică din corp.
Era stângaci, dar plin de dorință. Ambele in contradicție cu vârsta lui.
Mi-a dat jos rochița și mi-a admirat trupul tânăr. Îi simteam erecția și mă întrebam “ei și acum ce naiba fac”?
Și am făcut ce am știut mai bine.
M-am ridicat, m-am îmbrăcat și am plecat.

Mesaj 1
Ai ajuns cu bine?

Mesaj 2
Scorpie, Răspunde-mi te rog, să pot să adorm linistit.

Mesaj 3
Ți-ai lăsat amprentele pe masă și pe pahar.

Mesaj 4
Sunt un prost, nu?

Mesaj 5
Eu sunt mai liric...tu vrei propoziții scurte și seci, se pare!

Mesaj 6
Te mai aștept.

Aproape 60 de ani...
Intr-adevăr povestea asta nu o voi putea spune nepoților. Dar nu pentru că as fi atât de pudică...
Ci pentru că nu doresc sa am copii :))
Pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu