joi, 7 februarie 2019

Mai studiază

De ceilalți ne temem pentru că nu îi cunoaștem. Până aici, e o chestiune de logică pură. Dar de noi înșine? De propriile noastre dorințe? De ele de ce ne temem? Exact...din același motiv. Ne cunoaștem prea puțin. Ne suntem atât de străini de noi înșine încât nu avem habar care va fi pasul următor.
Știu că am întins o mână spre cineva care îmi părea ușor dubios, doar in clipa in care am reușit să mă cunosc. Și am aflat că oamenii, in general, nu ne vor răul, ne vor doar locul deseori. Iar de atunci, de oameni nu m-am mai temut. Fiindcă știam că dacă se va întâmpla să fiu dată deoparte de pe bucățică mea de pământ, loc sub soare e pentru toți. 

E ca și la condus. Dacă știi sa conduci o Dacia, vei știi să conduci toate celelalte mașini, fiindcă principiul de funcționare e același. Diferă doar prețul, exteriorul, interiorul, etc...însă tot pedale și volan au toate. 

So, hai să ne cunoaștem mai bine. Și nu putem face asta decât atunci când avem curajul de a trăi tot ce simțim, chiar dacă asta implică vizite pe la audieri, sau declarații pe la secții de poliție. 
Dar n-avem noi atâta tupeu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu