vineri, 1 februarie 2019

Înainte și după...



Cum îmi dau seama că o întâlnire a fost un eșec?
Ei bine, e simplu.
Întotdeauna înainte de a ieși pe ușă și a mă îndrepta (de obicei) spre camere de hotel, îmi fac o poză. O poză în care arăt superb, părul mi-e aranjat, hainele stau bine, rujul e perfect conturat pe buzele mele iar fardul (discret) mă completează perfect. Îmi verific accesoriile, îmi mai parfumez o dată încheieturile și ies.

Dacă atunci când mă întorc rujul încă se vede, dacă părul stă la fel de bine fără nicio șuviță rebelă, dacă hainele nu au niciun nasture rupt iar bikinii încă sunt pe mine și nu in poșetă, atunci e clar! Totul a fost cum nu am plănuit.

Niciodată nu am fost mai încântată ca atunci când vreun bărbat m-a răvășit din cap până-n picioare. Îmi amintesc că o dată, ajunsesem acasă fără lenjerie intimă, fără un Cercel și cu o unghie ruptă. ( toate mi-au rămas in mașina unuia care urma să meargă să își ia iubita de la muncă. Chiar și unghia, da...)

Când mi-am făcut poză pentru a o compara cu cea făcută dinainte de a ieși pe ușă, nu mai eram eu.
Erau doua femei total diferite. Prima impecabilă. Însă a doua, avea ceva mult mai important. Satisfacție in privire și zâmbetul pe buze. A doua poză a câștigat detașat. Nu de multe ori se infamplă să arat mișto chiar și când nu arat mișto.



Un comentariu:

  1. Nice, Thanks for Sharing :) and Hi, Greetings from Bacalagers Media

    We are Bacalagers Media is a Smart Digital Media Platform that Presents Quality Content and Inspires All Young Children in Indonesia for Choosing and Sorting News Information Interesting about Lifestyle, Business, Healthy Tips about stimuno untuk balita and Latest Technology News.

    RăspundețiȘtergere