sâmbătă, 9 februarie 2019

Domnul P. (3)

Mi-a spus cândva, cineva “Când ai o rețetă a succesului, nu o schimba”
Și am făcut întocmai ani la rând. Aceleași jocuri previzibile pentru mine. Aceleași tactici, aceleași strategii cu care eram atât de obișnuită. Același conținut al poveștilor, doar că cu alte verighete pe deget. Aceleași așteptări. Aceleași renunțări.

Algoritmul, de data asta mi-a fost dat peste cap.
Pasul 1: găsirea metodei perfecte de a intra în viața lui
Pasul 2: captarea atenției
Pasul 3: vorbe cu dublu-sens
Pasul 4: pauză de câteva zile
Pasul 5: revenire
Pasul 6: dispariție totală prin blocarea oricărei surse de comunicare
Pasul 7: el găsește metoda lui perfecta de a reintra in viața mea
Pasul 8: captarea atenției mele de către el
Pasul 9: prima întâlnire
Pasul 10: prima noapte de sex
Pasul 11: prima ceartă
Pasul 12: pauza
Pasul 13: sex
Pasul 14: sex
{......}
Pasul n+1: adio

Pana la pasul 6, rețeta a funcționat de minune. Eram sigură, dar cea mai sigură că totul va merge conform planului deja probat și aplicat de atâția ani!
Însă...
După 6 nu vine întotdeauna 7 și iată că prematur, n+1 mi-a transformat rețeta succesului in cea a eșecului.
Sunt dezamăgită de mine!
Nu degeaba se zice ca cei prea siguri pe ei, din prea multă siguranța la un moment datvor pierde.

Mai am mult pana departe.
Pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu