joi, 3 ianuarie 2019

Amanta oamenilor Fericiți

In calitate de amantă, de-a lungul vremii am dorit un singur lucru: fericirea celor cu care împărțeam ocazional așternuturi străine. Da. Da. Să știu că pleacă de la bine și totuși vin spre mine.
Nu mi-au plăcut oamenii nefericiți. Pentru că oamenii nefericiți în relațiile lor s-ar agăța și de-un rahat ca să uite eșecul.
Iar eu nu am dorit să fiu Rivanolul nimănui. Nu am dorit să stau peste mizeria și infecțiile create de altele. 
Eu am dorit să îndrăgesc oameni întregi , liniștiti și împăcati. Care să facă sex cu mine nu pentru a-și răzbuna insecuritatea sau dezamăgirea. Care să mă strângă la piept cu drag. Nu cu gândul “ să vadă proasta aia că am pe cine. Ca pot și fără ea. “
Am urmărit din umbră femeile din viața amanților mei. Iar acolo unde dădeam de una nefericită, încercam să aduc pacea. Să îl fac să o respecte mai mult. Să fie mai atent și să o imbratiseze mai cu drag după ce ne luăm la revedere.

Știu. Nu am fost o amantă tipică. Ci mai degrabă un terapeut. Și știusem că mi-am făcut treaba in momentul în care apelurile erau tot mai putine, iar pozele cu ei doi pe rețelele de socializare, tot mai multe.

Niciodată nu m-am mâhnit mai tare decât când am auzit “o să divortez” 
Înseamnă ca dădusem greș. 

Iubesc oamenii Fericiți și loiali. Care duc o viața bună și au o familie frumoasă, dar totuși își permit uneori mici escapade deloc semnificative. Cei ce găsesc echilibrul între viața de familie și cea de celibatar. Cei ce nu își părăsesc familia, cei ce își apără partenera și “puii”...pe ăștia o să îi respect până la sfârșitul zilelor mele. 


Am fost amanta multor bărbați. Și dintre toți, cei care erau Fericiți m-au făcut cea mai fericită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu