sâmbătă, 19 ianuarie 2019

Tic-tac

Era o dimineață ca asta, când am simțit pentru prima dată gustul dulce al victoriei. Acum 7 ani. Am plecat din viața lui brusc și abrupt, fix in momentul în care crezuse că mi-as dori să rămân veșnic.
Aceea a fost povestea de care îmi aduc mereu aminte când uit cât de puternică pot să fiu. Aceea e povestea pe care o povestesc unora pentru a-i face să înțeleagă cu cine au de-a face. Aceea e povestea cu una din cele mai puternice lecții: Lecția detașării.

A fost cea mai bună zi din viața mea. Mă eliberasem de o obsesie. De o iubire dusă la extrem. De o iluzie, care ajunsă realitate, mi-a deschis larg ochii și mi-a luat toate filtrele prin care îl văzusem atât de perfect pe cel mai imperfect om.

Era o dimineață ca asta...când am devenit femeie! Pana atunci eram doar o copilă proastă care iubise 5 ani o voce dintr un telefon.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu