marți, 15 ianuarie 2019

Cumva....

....mi-au plăcut întotdeauna poveștile despre camasa lui.
Despre cum dorul te ia și te indrepti spre dulap mirosind-o, mirosindu-l.
Despre cum o iei pe tine, îi lași nasturii descheiați și începi să te mângâi ca și cum ar fi acolo..
Despre cum e speranța ta din zilele proaste și micul tău secret din zilele bune.
Despre cum  ți-a lăsat-o după o noapte plină de păcate și de atunci, ori de câte ori ți-e dor dor tare dor, o îmbraci imaginându-ți cum te dezbracă.

Eu nu am avut șansa asta.
Eu am doar un tricou, primit fugitiv peste geamul mașinii intr-o zi de Iunie. Și atât.

Dar asta nu mă împiedică să nu fac aceleași lucruri ca și fata de mai sus, care a avut norocul unei cămăși...


2 comentarii:

  1. Greu sa reusesti asta si felicitari! Totul este oricum doar in mintea noastra.

    Ps. Nu conteaza ce dezbraci ci cum si pentru cine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi!

    I stumbled upon your blog, and I have to say it's amazing! keep up the good work! Demia from Kembanggularoom

    RăspundețiȘtergere